Annons:
Etikettnordiska-faunan
Läst 2683 ggr
medde
6/9/12, 1:13 PM

Om du möter Varg

Hittade på den här sidan och jag tyckte den var riktigt bra.. Mycket bra och goda råd om skulle befinna dig i vargland. Vilket även säger att vargen är en ganska skygga varelse som inte kastar sig på allt den ser eller hör. Visst finns det "ingen regel utan undantag" men det gäller väl allt.

Länk Pdf fil Länstyrelsen

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Leffe
6/9/12, 5:52 PM
#1

Goda råd är alltid bra sedan får man väl se hur man reagerar och kommer ihåg av råden den dagen man träffar på en varg

Fawo
6/10/12, 12:41 AM
#2

Bra saker att veta!

// Fawo (;

medde
6/10/12, 10:10 AM
#3

Jag tycker det också det var riktigt intressant läsning

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Havsödlan22]
6/10/12, 10:22 AM
#4

Jo om det nu var så väl att man kommer stöta på en varg. Tyvärr är nog inte utsikterna speciellt goda, eller vad säger ni medlemmar? Tack för informationen iallafall, trevligt att lägga på minnet.

StefanW
6/10/12, 10:37 AM
#5

Att få se en varg i vlit tillstånd är nog lika lätt som att se lo, eller man kan säga: har man tur så får man se en! Nu när många har sk smartphones, så kanske man kan få se lite bilder från möten! Flört

Stefan - Modellbyggare

medde
6/10/12, 10:43 AM
#6

Klart det är nog inte dom största chanserna att man tfäffar på en varg hur som helst. Men jag är lite av ,,, I mitt inlägg då flera gånger då det talats om vargar. Tagits upp i dom som vill på skjuta vargarna och bor i ett revir område. Att det är så farligt att låta sitt barn stå  och vänta på bussen. Just pga att en varg ska komma, Jag anser det är nog mer farligt att låta sitt baran stå vid bussen där vi bor med en högra risk att möte en farlig hund, pedofil,drogpåverkade människor som kan snurra till det.  Men vargen ska skjutat och hållas på en gränns på nolll helst.. Usch

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
StefanW
6/10/12, 10:51 AM
#7

Att möta varg räds jag inte för på samma sätt som man kan känna oro inför ett möte med vildsvin som inte är på humör!

Stefan - Modellbyggare

medde
6/10/12, 11:38 AM
#8

#7 Dom kan verkligen vara ett gäng huliganer.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: