Annons:
Etikettparkenzoo
Läst 5396 ggr
SwedenZoo
2010-04-14 21:44

Fantomen försvinner på Parken Zoo

Fantomen har gått  i graven på Parken Zoo. Området "Fantomenland" som under 80 och 90 talet var en av de stora attraktionerna på Parken Zoo kommer till årets säsongstart 1 maj bytas ut. Det nya området kommer bli "Ordköping" med Kalle Kunskap från PC spelen "Lek&Lär".

Den mer eller mindre rikskända Fantomen grottan kommer att byta namn till "Pirattråttornas grotta".

Ordköping med Kalle Kunskap öppnar 1 maj på Parken Zoo, och är årets stora nyhet.

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

  

Annons:
JonteL
2010-04-14 22:42
#1

Mhmm….Det var ju faktiskt trist=(!men kul att det kommer nåt nyttSkrattande

Jonathan Lundin

Driver: www.bettasverige.n.nu

medde
2010-04-14 23:37
#2

Tycker nog att det var dags för fantomen att ta sig åter in i det djupa skogarna nu,,Det har ju funnits i många år, så jag välkommnar nyheten.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
2010-04-15 12:19
#4

#3 Jasså du gillade fantomen, Då var det ju trist åste jag säga. Men du kan ju gå och köpa en tidning med han och drömma dig bort i dom djupa skogarna.

Nej då skämt o sido LeffeD. Många komer nog att sakna det stället, det är jag nog säker på.. Men jag som har en tös hemma kommer nog med all säkerhet gilla dom nya möjligheterna som ges i den nya. Då hon tycker det är så "grabbigt" med fantomen.

Så det är väl i dom tankarna jag sitter och därav gillar det  nya som kommer attges.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SwedenZoo
2010-04-15 16:47
#5

Dessutom har Fantomenland förfallit ganska rejält de senaste åren, har ju inte funnits något att göra där. Tycker det är bra att satsa på något annat, men undrar om det var rätt tema?

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

  

medde
2010-04-15 20:35
#6

#5 Du har nog en poäng där! Det skulle vara något mer åt djur hållet tycker jag

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
JonteL
2010-04-15 21:09
#7

#5 tycker det är fel tema det är som fantomen det är för 0-8år kanske

Dom borde göra nåt som passar alla åldrar och som medde säger mer åt djur hållet!

Jonathan Lundin

Driver: www.bettasverige.n.nu

Upp till toppen
Annons: