Annons:
Etikettdjurskydd
Läst 1377 ggr
medde
3/17/13, 5:58 PM

Gömde 2000 ägg

Bakom en lönndörr hittades över 2000 ägg från bland annat örnar, näktergal, ugglor med mera, detta hittades i Härnösand, nu är tre män från olika delar i landet  misstänka för grovt jaktbrott samt grovt artskyddbrott.

Läs vidare på länken

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Leffe
3/18/13, 1:04 PM
Bettan
3/18/13, 1:24 PM
#2

Sjukt!

Ha en bra dag

Sport iFokus

medde
3/18/13, 3:36 PM
#3

Man saknar ord för denna dumhet!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[NettanNo]
3/18/13, 6:14 PM
#4

Dumt ju.

Maria
3/19/13, 6:38 AM
#5

Fy attan😡

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

kamera0710
4/5/13, 3:36 PM
#6

Det hela kanske påverkar mina semesterplaner. Som uppvuxen i Jämtland har jag ofta besökt Stekenjokk-området för att njuta av fågellivet. I sommar är jag sugen på att åter besöka området, för första gången på 5 år, men det är fortfarande oklart vad som kommer att gälla i sommar. (Har just pratat med länsstyrelsen.)

Förra året fick man inte lämna vägen till fots fram till mitten av juli och bommarna till vägen (som bara är öppen under sommarhalvåret) var stängda nattetid, pga av den äggplundring som varit. Men jag förstår naturligtvis att det kan vara nödvändigt, men det är inte desto mindre trist.

Annons:
Tarotstollan
4/12/13, 7:52 PM
#7

Skönt att de åkt fast även om inte straffen är något att hurra för. Nu har ju i alla fall polisen ögonen på dem, och kanske deras bekanta också.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: