Robotzoo bilder
Besökte Rikshistoriska museets tillfälliga utställning "Robot Zoo" vilket var väldigt kul att se, har inte besökt stället sen grundskolan. Filmade endel och tog lite bilder.
Sista chansen är i morgon 4 Mars att se utställningen innan den packas ihop och flyttas. Hoppas verkligen att denna utställing återkommer, gärna med fler djur.

Oj spännande! Synd att den bara är tillfällig :o Fina bilder
// Fawo (;

Vilket bra klipp och superfina bilder. Var det exakt lika bra som bilderna visar?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Ja, faktiskt blev jag förvånad över hur bra utställningen var, mycket man fick prova på att trycka på knappar och röra spakar.

Då har du haft en riktigt bra dag=) Men visst blir det så mycket roligare då man får vara med och ladda och trycka osv..
Jo det var en trevlig dag, fast endel strul att hitta på museumet tror jag gick igenom entré våningen och dom utställningarn 4 gånger innan ja hittade till andra våningen haha. Hade lite problem med att trycka och dra i spakarna och filma samtidigt

#1o Så det kan bli ibland..
Kul med robotdjur. Det var då en gigantiskt fluga! Den vill inte jag ha i min soppa i alla fall.
Giraffen var riktigt söt.
Nystartad sajt om jänkare! Wrooom!

Men visst är det helt fantastiska djur dom byggt
Får hoppas att den kan återkomma till Sverige nån mer gång, liten men trevlig utställning var det.