Djurparker iFokus

Djurparker

Etikettfikarummet
Läst 804 ggr
Leffe
0

29 juli

Här blev man väckt vid 10-tiden av en väninna som ville prata en stund. Hon fick inte ur mig något vettigt så hon skulle ringa igen när jag vaknat till

sissie
0

Så bra att de jagar upp dig ur sängen.

Här regnar det. Näe! Det är som om någon har öppnat en kran på full sprutt.

Vår lilla pool tömde vi igår för vattnet började bli grönt i den. Men idag kan man inte gå ut och tvätta ur den. Den är väl snart halvfull igen av regnvatten.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Chestnut
0

God dagens

kikar in här lite snabbt, har fullt upp med flyttstöket. Bara tre dagar kvar tills flyttlasset går!

Med vänliga hälsningar
Chess

Tom-B
0

Har haft problem med min Internetuppkoppling, en helt trådlös variant. Bor så illa (mitt i Skåne, Sveriges mest tätbefolkade) att jag har dålig TV, kan inte prata i mobilen annat än på vissa platser ute i trädgården, samt en IT-uppkoppling som lite då och då under dagen kopplar ur. Verkligen uruselt att ingen av de tre-fyra stora inte fixar nåt vettigt i detta område.

Idag har jag dock monterat en riktad antenn för modemet, och se, genast en mycket bättre kontakt med sändarmasten.

Verkligen trevligt att slippa frustrationen när inget fungerar.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

medde
0

Så det är därför vi inte sett dig Tom-B! Saknad är du varje gång vi inte ser dig på ett par dagar,,,,

Här har det regnat och åskat så jag trodde himmlen var helt öppen.

Ha nu en fin kväll//Må bäst

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Tom-B
0

Ärlighet vara längst:

Jag har drivit Flugfiske i snart 1½ år. Långa tider helt utan Medhjälpare. Har haft några stycken, men de funkar en kort tid och sedan försvinner de utan ett ljud.

Mina teoretiska kunskaper börjar tryta, vilket gör att källforskningen blir mer och mer omfattande. Och all min övriga verksamhet blir helt åsidosatta, t ex min Släktforskning har legat helt nere i ett års tid.

På Flugfiske har jag meddelat (läs Flugfiskes framtid) att jag trappar ner. När något dyker upp skriver jag, men min aktivitet blir lägre. Flugfiske kommer väl att fungera så länge Adminstrationen har överseende med den låga aktiviteten.

Emellertid är jag inne på forumet iFokus dagligen, skriver när andan faller på, annars blir det mest lite läsa.

Jag försvinner alltså inte helt, men drar ner på min aktivitet på forumet.

God fortsättning på allas era sajter. Vi hörs!

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

medde
0

LeffeD känner mig skyldig.

Tom-B förstår dig mycket, men i komme ratt sakna dina kloka och trivsamma inlägg. Men välkommen när som. Det vet du!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥