Godmorgon 12/8
Hepp, nu är det morgon igen. Är alla vakna? Förmodligen inte vid den tid jag går upp 5.15.
Men jag säger Godmorgon och hoppas på att alla ska få en fin dag
Nu styr jag kosan mot arbetet.
Inte börjar det väl bli höst? titta på bilden.
Sajtvärd för mitt eget liv
God morgon. Sitter här med en kopp kaffe framför mig. Har precis suttit och tittat på när gammelkatten Pysen mördat en tennisboll. Nu är både han och bollen helt slut.
Sköt om er
godmorgon
uppe vid 5. letat efter en iller som lös med sin frånvaro (brukar dyka upp när kaffekokarn pluddrar ) men inte idag
Iller hittad och frukost avslutad sitter här med en TOM kaffekopp för tillfället.
Vädret är grått och förmodligen kommer regnet snart
Ha en bra dag allihopa vad ni än gör
Hej allesammans! Jag har börjat packa. I morgon går tåget till köpenhamn! Jippi! Två dagar är jag borta. Annars så ska jag nog inte göra så mycket.
Ha det så trevligt!
God dag.
Oj vilken röra det är här hemma i lghten är hemma och tittar till. Jisses vilka röra! Ska det verkligen bli fint här hemma igen. Det finns inte ett befintligt badrum, ser ut som endast ett stort tomt hål samt att man ser till grannen.
Men det ska nog bli ok. Tösa är på fotbollskola i dag och ett par dagar fram. Vilket är toppen för henne.
Ha nu en fin dag alla. Hoppas vi ses lite senare
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God förmiddag,
Var upp till centrumet vi har i stadsdelen jag bor i och skulle växla in mynt som jag och min sambo sparat ihop och skulle sättas in på kontot. Döm av min förvåning när banktjänstekvinnan säger att dom tar ut en avgift på 2% av summan doch minst 50kr. Jag skulle växla in 200kr som jag skulle sätta in på lillgrabbens konto så då skulle han bara få 150, sjukt enligt mig.
Jag är en så kallad stamkund i min bank då jag har det mesta dom erbjuder, fonder, internetbank, telefonbank, bankgiro, företagskonto, sparkonto m.m men att dom har skam och ta betalt för att räkna mynt som ska in på ett konto i deras bank av en stamkund. Ser ut som att det är dags att byta bank.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Jobbar 8-19.15 idag. Smyger in här när jag har lugnt, fast jag borde väl inte…
Slocknar nog efter att ha stoppat nåt i magen när jag kommer hem, gissar jag. Börjar dessutom 7 imorrn…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Goddagens alla!
Här är det halvklart och mycket moln. Känner mig lite tom i skalllen just nu så jag gör detta kort och önskar er alla en fortsatt bra onsdag i vad ni än ska företa er. 

Hemkommen från jobbet, tänkte jag skulle städa här, men se det hade maken redan gjort
Han är populär idag!
Så nu sitter jag med en kopp kaffe och bara myser.
# 8 Grattis igen promenixan. Vilken "väldresserad" man du har 
*retas*
Min han kan överraska också. men tyvärr allldels för sällan..

Tack du Nera, och tänk att jag fått han så väldresserad på endast 2 år 
# 10 WOW! Det var inte illa 
Vi är inne på vårat 17 år och….hmmmm…jaja..
Nu säger jag god natt till er!
Ska upp tidigt och köra tösa till fotbollskolan i morgon bitti.
God natt samt tack för en fin dag här på sajten
Väl mött i morgon
Mvh
Natti

Godnatt Medde! sov gott!

Godnatt Medde! sov gott!
Nu säger jag god natt, ska ut med hunden på sista rundan och sen skriker kudden mitt namn.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Hoppas ni alla fick en god natts sömn

Jag sov gott, men är lika trött ändå. Hur ska man orka jobba nästan ett helt år innan man får semester igen?