Annons:
Etikettfikarummet
Läst 986 ggr
promenixan
8/8/09, 4:59 AM

8 augusti

Godmorgon, eller rättare sagt så hoppas jag att ni sover gott. Klockan är mitt i natten och Promenixan kan inte sova Rynkar på näsan

Så om jag inte hörs av före kl 13.00 vet ni vad det beror på.

 Sajtvärd för mitt eget liv

Annons:
Leffe
8/8/09, 10:51 AM
#1

God morgon. Nyss vaknat. Planer för dagen är att ge mig ut och fotografera - inte djur utan ishallar

Sköt om er

medde
8/8/09, 11:42 AM
#2

God mogon på er alla.

Jag sitter ute på min balkong och njuer av att det finns skugga och lite härlig vind. För det är åter en varm dag över Sthlm. Tösa min ligger och nannar ännu så gott i sin säng.

I dag kommer det vara full fart att flyta lite saker till Lght som vi ska bo i under dessa 6 veckor. Men hopas vi ses under em/kvällen.

Må gott alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

promenixan
8/8/09, 11:44 AM
#3

Hej, vi fick ett litet infall här så nu sticker vi till Nordens Ark Skrattande Hör av mig ikväll!

Ha det gott,

 Sajtvärd för mitt eget liv

leo-
8/8/09, 11:56 AM
#4

Godmorgon

precis blivit väckt av en nos som stacks in i örat och luktade (ekar fortfarande ) för att sekunden senare bli använd som ett klätterträd med en bonus fingrar och tår att bita i. Jätteroligt tycker han inte jag

Det värsta är att har sticker in under täcket poppande (deras sätt att prata) och då kan man inte få tag i honom och vet inte var man kommer att få ett tjuvnyp utan att gå upp

Dagen är inte planerad än (har inte ens fått min första kopp kaffe än) förutom en promenad i värmen. kommer väl att sitta här en del gissar jag, Kanske tar en tur med cykeln vem vet,vem vet

Ha en bra dag allihop

så ses vi härinne

AndreasS
8/8/09, 1:10 PM
#5

God morgon,

Efter en rättså omtumlande gårdag så slås mina små blå upp till en varm och solig dag.

Idag blir det en lugn dag, ev. så kommer svågern med familj över med min sambos nya dator så då blir det en massa fixande och trixande med den.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

SwedenZoo
8/8/09, 1:23 PM
#6

Hej hej! Upptäckte just att Zoophobasen var slut Skrikandes

Och i dag är det ju mandarinskinks matnings dag! Får åka in till stan och köpa. Problemet är att sisådär 10 till 15 Zophobas kostar 70 kronor, när man köper dem på Djuraffär. Längtar på att en reptil mässa dyker upp Tungan ute

Hoppas allt är bra med er, jag har ganska mycket att göra… 

Promenixan, längtar att se dina bilder Skrattande

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

  

Annons:
AndreasS
8/8/09, 1:49 PM
#7

#6 Det var då ena dyra zophobas du köper. Här i stan (Västerås)  betalar jag 1 kr/st för zophobasen.

Närmaste mässa är Expo Syd i Kristianstad den 29: augusti. Mer info här.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

medde
8/8/09, 2:02 PM
#8

Jag håller med Andreas det var några riktigt dyra rackare du får betala för. Jag betalar som Andreas 1 kr styck. I mina öron på tok för dyrt!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
8/8/09, 2:16 PM
#9

Zophobas ?

medde
8/8/09, 2:46 PM
#10

Kolla in på länken så ser du dom små raringarna

Länk

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
8/8/09, 3:08 PM
#11

Tänkte att det var nåt sånt men har aldrig hört talas om dom

som sagt man lär sig nåt nytt varje dag

leo-
8/8/09, 6:19 PM
#12

8:e är det och det är 30 grader ute och eftermiddag

har äntligen lagat stolen så nu sitter jag i lagom höjd igen och har hjul och snurrmöjlighet så jag kan flytta mig som jag vill

Men svettigt var det isynnerhet som jag brände proppar för svetsägaren

Ricky har fått sin promenad och ligger nu och sover, Han låg på golvet som en tigerfäll så jag la in en av hans frysta petflaskor i transportburen och genast kröp han in och la sig Jag är glad att jag inte har päls det räcker med långt hår Glad

lite om vad som pågår i södern

ses lite senare

promenixan
8/8/09, 10:12 PM
#13

Hej svejs,

Nu är Promenixan hemkommen. Efter en lång dag med både Nordens Ark och en tur till Smögen.

Det var många djur som gömde sig på parken, lite trist, men sånt man får förstå i värmen. Det var en fin park tycker jag, mycket att gå på och stora områden för djuren.

Roligast att se var alla fina ugglor tycker jag.

Efter Nordens Ark åkte vi till Smögen och vandra några timmar till, pust! Åt räkor, krabba och kräftor och njöt av utsikten över havet Cool

Nu ska jag bara ta det lugnt, dricka mycket vatten och vila benen.

#6 Jag lovar att lägga upp lite bilder, men kanske inte orkar idag

 Sajtvärd för mitt eget liv

Annons:
medde
8/8/09, 10:27 PM
#14

#13 Vilken underbar dag du verkar ha haft. Ser vekligen fram imot dom fina bilderna som kommer

leo! Jag håller med dig om pälsen, det är snart dags att klippa min pälsboll här hemma. Så imom någon dag blir det klippmaskin fram

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
8/8/09, 10:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Det kan inte jag göra på honom. Då ser han ut så här Glad

Detta är ingen rakad iller utan en som har fått binjuretumör Gråter

medde
8/8/09, 10:44 PM
#16

#151 Men jösses  lilla krabten..

Mickey älskar då klippmskinen kommer fram, det blir en kalv på grönbete. Men jag har ett skär som lämnar inte allt för kort hår. Så killen min är inte helt skalad

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/8/09, 11:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Godkväll på er alla.

Kul att komma in till denna intressanta och lärorika - men även sorgliga tråd. ( Tänker på bilden leo la in i # 151)

Idag har gubben och jag varit ute på en 30-mila tur på MC-n. Sonen stack iväg bort på utflykt med sin kompis och hans ena förälder över dagen, så då tog vi tillfället i akt att åka lite. Men det var för varmt..huvva..Foten i munnen

promenixan
8/8/09, 11:55 PM
#18

#17 härligt att åka mc kan jag tänka mig, men för varmt idag ja.

Vi har ju som tur är AC i bilen, annars hade vi nog fått värmeslag.

Eftersom jag var uppe halva förra natten, kommer jag nog sova som en prinsessa efter denna dagens bravader. Loggar snart ut och säger därför Godnatt till alla nu!

Sov sött!

 Sajtvärd för mitt eget liv

nera
8/8/09, 11:57 PM
#19

Natti natti promenixan och sov sött Glad

Här är ännu en som snart ska logga ut för att krypa till kojs.

Vi hörs imorrn

promenixan
8/8/09, 11:58 PM
#20

Ja det gör vi Glad

 Sajtvärd för mitt eget liv

Annons:
medde
8/9/09, 12:06 AM
#21

#181 God natt Promenixan.. Sov gott:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
8/9/09, 12:10 AM
#22

Godnatt

medde
8/9/09, 12:47 AM
#23

Nu säger jag god natt!

Tack för en fin dag på sajten, hopas vi ses under morgondagen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
8/9/09, 12:50 AM
#24

godnatt

Då var det bara jag kvar som vanligt sittande och knappande genom natten Obestämd

nera
8/9/09, 12:51 AM
#25

# 24 Tro´t eller ej leo, men jag är fortfarande kvar.

En stund till i a f

Leffe
8/9/09, 1:05 AM
#26

Jag också. Håller på med bilder på ishallar mitt i sommaren

nera
8/9/09, 1:05 AM
#27

# 26 Kan behövas lite svalka i dessa varma sommartider Leffe.

Annons:
leo-
8/9/09, 1:08 AM
#28

26 skicka adressen till den som ligger närmast sjöbo till mig så jag och Ricky kan ta en paus från värmen Glad

man kan ju knappt göra nåt utan att svettas Rynkar på näsan

Leffe
8/9/09, 1:33 AM
#29

Jag fattar inte att jag måste ta vätskedrivande tabletter. All vätska svettas ju ut utan tabletter

Upp till toppen
Annons: