Annons:
Etikettdjurparker
Läst 1136 ggr
leo-
7/26/09, 10:24 PM

Djurens ö

Satt och tittade på djurens ö på 4:an och dom var i USA och kollade bla ett räddningscenter för havsdjur som jag missade men sedan åkte dom till ett ställe som heter Shambala som drivs av en fd filmstjärna vid namn Tippi Hendersson tror jag att det var

Detta center tar hand om stora katter och kämpar för att det ska vara svårare att köpa sådana i USA

På sidan finns en presentation av katterna och även en virtuell rundvandring så den är väl värd ett besök

Lagt in den i länkarna bland utländska parker

Annons:
leo-
7/26/09, 10:26 PM
#1

dubbla inlägg tydligen samma park som Michael jackssons tigrar

medde
7/26/09, 10:27 PM
#2

Men det gör nog ingenting leo! Sidan är verkligen värd ett besök som du sa. Finns så mycket fint där inne.

Länk till Wikipedia. Tippi Hendren

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
7/28/09, 1:36 AM
#3

Är det någon som följer programet Djurens ö på Tv:en? Vi gör det här hemma. Min dotter gillar det väldigt mycket

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
7/28/09, 2:20 AM
#4

tittar när jag hittar det vid zappandet samma sak som djursjukhuset

medde
7/28/09, 12:31 PM
#5

Vi försöker titta på det varje gång. Gäller även djursjukhuset. Men det är klart kikar nog på det mesta djurprogramen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
7/28/09, 12:52 PM
#6

Jag tycker inte så mycket om Djurens Ö att sköta djuren så jag tittar bara då och då. Däremot tycker jag Djursjukhuset kan vara intressant. Bästa djurprogrammen finns nog på Animal Planet

Annons:
medde
7/28/09, 1:10 PM
#7

#6 Animal är ju överlägsen kanal. Men lite nyfiken om vad som är fel på skötseln på  Djurens ö?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
7/28/09, 1:24 PM
#8

De släpper till exempel fåglar med skadade vingar för tidigt. Det tar lång lång tid innan vingen är så ok att de kan flyga hur som helst. Man kan se på teven hur en skadad fågel släpps och den flyger iväg övewr vattnet, men man får inte se om den klarar sig över till andra sidan

Upp till toppen
Annons: