Djurparker iFokus

Djurparker

Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1133 ggr
Tarotstollan
0

Medlem eller ej?

Nu blir jag fundersam, jag var bergsäker på att jag hade Djurparker med på min favoritlista men ser nu att den inte står med på listan.
Kan jag av misstag bokat av den eller har något annat skett? Jag ser inga klamrar runt mitt namn heller. Någon som kan se något annat?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Stephanie
0

Du kan säkert ha råkat gå ur. Det är ju bara en knapp bredvid namnet, så det är lätt hänt. Klicka på "Gå med i Djurparker iFokus" under dina sparade sajter till höger 🙂

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Leffe
0

Sådant har hänt mig några gånger också. Till och med på sajter där jag finns i admin. Jag blir medlem på nytt igen

Tarotstollan
0

Ok, nu är jag med igen men det är så konstigt att man inte kan få ett medelande om " är du säker" när det råkar hända. Det hade ju underlättat för oss alla, eller hur?!

Leffe
0

#3 Det håller jag med om. Om det nu är så att man tar bort sig själv av misstag

Gittan
0

Jag upptäckte jag var borta från två sidor i morse.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Stephanie
0

#5 Vaaaaad i hela läskigaste världen!!! 😮Jag lyckades just klicka bort mig från en sajt. Hann med att se att jag tryckt på "gå ur" men inte vilken sajt. Fnissade lite och tänkte på den här tråden. Uppdaterade sidan, och så hade du skrivit här precis i samma stund som jag tänkte på den, så att den dök upp i listan.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Tarotstollan
0

Ja, jag upptäckte senare att jag klickat bort mig från en annan sajt också.
Vem vet det kanske finns fler som jag missat?!
För mig har det varit på sajter som jag inte är inne på så ofta, så det tog ett tag innan jag märkte att den saknades i favoritlistan. Det har varit när det kommit upp en nytt inlägg i den som jag ville läsa och då märkte att jag inte är medlem på sajten längre.